torsdag 6 maj 2010

Snabbaste och kraftfullaste iPhone

Nu har jag börjat drömma om den där kraftfulla och jättesnabba iPhone 3G telefonen...vilken dröm i denna hektiska värld! Den har voice control, så den känner igen namnen på dina kontakter och låtarna i din iPod. Så om du vill ringa nån eller spela en viss låt är det bara att säga till. Häftigt alltså!
Filma och redigera "verket", Klippa ut och klistra in,  till och med från webben är andra trevliga finesser. Att den sedan har ett digitalt kompass program är ju perfekt. Den vrider kartorna efter den riktning du är vänd åt. Men bäst av allt, att man surfar snabbt och effektivt...så man slipper vänta så länge. "Tid är pengar" heter det ju. Men jag vill kanske snarare säga, "Tid är värdefullt". Och med denna iPhone 3G sparar man tid...på många sätt. Så jag drömmer vidare fram till jag har den i min hand...hehe

Inga kommentarer: