fredag 28 maj 2010

Förslag på Mors Dags meddelanden

Att veta vad man ska skriva på gratulations-kortet är inte alltid så lätt. Hur mycket känslor man än bär inom sig och hur duktig man än är på att formulera sig så kan det köra ihop sig ibland...orden kommer bara inte ut. Kanske för att man vill för mycket...oavsett anledning så kan det vara trevligt med inspiration, som sätter fart på ord flödet. Här har jag sammanställt några fraser som kan vara till hjälp.
Om det fanns en dag för allt du har gett till mig som mamma vore det Mors dag varje dag.

Det har aldrig funnits en minut jag inte varit glad att du är min mamma.

Hoppas din dag är solsken och blommor med lyckliga tankar att fylla huset.

Inte en chans jag skulle missa detta - Trevlig Mors Dag!

Tack för att du alltid finns där, mamma! Glad Mors Dag!

Mamma, du är den bästa. Glad Mors Dag.

Om jag aldrig sagt tack för att du gjorde mig till världen skulle jag vilja göra det nu.

Skicka morsdagsblommor

Inga kommentarer: