fredag 1 maj 2015

Kicka igång med Wellness

Något jag tycker är rätt mysigt är att sitta och läsa en tidning då det är lite småtrist väder ute. En av mina favorit tidningar är Wellness, ett av aftonbladets livsstilsmagasin. Den tidningen är verkligen trevlig att både se och läsa i. Vackra bilder, artiklar och innehåll som får en att må riktigt bra. Man får en extra kick till att leva ännu sundare och bli fräschare rent allmänt. Sånt älskar jag!

Om du inte läst den tidigare men gillar hälsa och välmående då kan detta vara en tidning för dej med. Man får bra tips om hur att må bra fysiskt, psykiskt, socialt och själsligt. Jag rekommenderar verkligen tidningen!! Och jag kan ju tipsa om ett ett toppenställe där du just nu kan få 3 nr för bara 109 kr - nämligen på Tidningskungen

P.S// Du får t.om produkter från The Body Shops Pink Grapefruit serie på köpet, just nu!
Samt prenumerationen avslutas automatiskt. Alltså ingen tillsvidare prenumeration! :-)

Inga kommentarer: