tisdag 5 maj 2015

Camilla Thulin kollektion

Modeskaparen och författaren Camilla Thulin är just nu gästdesigner hos Ellos,
där du kan shoppa hennes fantastiska kollektion för sommaren 2015!

Passa på att göra fina fynd! Camilla Thulin har designat ett antal fina plagg för
sommaren: bad- och strandkläder, accessoarer, fina klänningar och toppar.

Vill man inte visa alltför mycket men vara riktigt snygg på badstranden, så är
Camilla Thulins bikini och baddräkt verkligen värd att kolla in. Jag föll för bikinin
direkt, för jag gillar vintage en hel del och den fick mig tänka på de vackra Holly-
wood stjärnorna på 40-50 talet. Fast denna är då i en modernare och mycket stilfull
design. Men som sagt det är min personliga känsla som jag fick. Alla har vi ju olika
uppfattningar av det vi ser och associerar till.
Fynda lyxig design till sommaren här!


Vill du hellre läsa mer om Camilla Thulin så finns där en artikel där hon bland
annat berättar om något jag tycker är väldigt viktigt, nämligen "kreativ frihet"
samt om inspiration, den perfekta passformen och den nya kvinnligheten. Låter
inte det rätt intressant? Om du vill läsa artikeln så finner du den här

Inga kommentarer: